Tənqidin idarə olunması
Təlim qonaq və müştərilərlə münasibət qurmağı, təqdimat, inandırma və münaqişələrin idarə edilməsi kimi bacarıqları öyrədəcək.
Bu təlim sizə qonaq və müştərilərlə münasibət qurmağı, təqdimat, inandırma, münaqişələrin idarə edilməsi, tənqidlər üzərində iş və bədən dili kimi bacarıqları öyrədəcək. Hədəf auditoriya: tələbələr, turizm sənayesinin yeni başlayan işçiləri Əldə edəcəyiniz bacarıq və biliklər: Effektiv ritorika alətləri və onları tətbiq etmə; İnkişaf etmiş və yaxşı qurulmuş özünü təqdim etmə; Çıxış etmə və kompleks mövzuları strukturlaşdırılmış təqdimatda izah etmə; Bədən dilini təhlil etmə və şərh etmə; Səsdən səmərəli istifadə etmə; Keyfiyyətli rəy bildirmə.